Fejlmelding

Fejlmelding

Generelt ved problemer:

 

  • Tjek om der er strøm på router (internet) og eller tv forstærker. (hos nogle sidder forstærker på loftet, hvor den helst ikke skal sidde på grund af kraftig svingende temperatur).
  • Efterse om stik er tilsluttet anlægget f.eks kan en støvsuger have skubbet til et stik o.s.v.
  • Er der strøm på anlægget, så forhør dig hos naboen om de har signal
  • Hvis flere i området ikke har signal, så kontakt Stofas kundeservice tlf. 88 30 30 30

 

 

Ved problemer med TV signalet internt:

  • Se om din interne installation er ok m.h.t. HF tætte materialer, og om stik og stikdåser er monteret korrekt
  • Læs også på Stofas side om DårligtTV-signal
  • Ældre VHS maskiner og analoge Hard disk optagere kan ikke klare tidens krav.
  • Slut gerne til via Scart stik eller HDMI, men lad ikke tv antennen gå igennem VHS eller analoge Hard diskoptagere. Det vil give dårlige billeder, flimmer og støj.

 

 

Ved forgæves hjælp fra Stofas teknisk support (tlf. 88 30 30 30) kan yderligere tekninsk vejledning gives af Erik Jepsen

Copyright © All Rights Reserved aovnet.dk Kontakt til Webmarster